دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

عليپور: در زمين حرف از قهرماني مي‌زنيم نه در مصاحبه‌ها

۲۳۲ بازديد

مهاجم پرسپوليس گفت كه هيچ مشكلي با نيمكت‌نشيني ندارد چون همه بازيكنان به برانكو اعتماد و اعتقاد كامل دارند.

 

 

                    براي خوندن خبر بر روي كليد زير ضربه بزنيد

علي عليپور در مورد ديدار اين تيم مقابل نفت تهران گفت: برخي مي‌گويند با كسب يك پيروزي راحت مقابل نفت تهران، هفته هشتم را به اتمام رسانديم اما من نظر ديگري دارم و اين موضوع را رد مي‌كنم.

وي ادامه داد: پرسپوليس مقابل يك حريف سرسخت بازي داشت و ما با استفاده از فرصت‌هايي كه داشتيم، به خوبي برتري‌مان را ثابت كرديم. خدا را شكر كه با مديريت فني برانكو، پرسپوليس پيشرفت قابل توجهي داشته و دوباره صدرجدول را با ارائه بازي‌هاي قدرتمندانه پس گرفتيم. در اين فصل، تيم ما حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و اين موضوع را مي‌توانيد در همه بازي‌هاي‌مان ببينيد.

عليپور با اشاره به پيروزي پرگل مقابل نفت، عنوان كرد: پرسپوليس به جايي رسيده كه اگر گل اول را در نيمه اول و دقايق اوليه به ثمر برساند، مي‌تواند تا پايان هر بازي، تعداد گل‌هاي زيادي را رقم بزند كه اين موضوع نيز نشان‌دهنده شرايط فني بسيار خوب تيم ماست. اميدوارم اين توانايي‌ها هر روز بيشتر شود و يك فصل فراموش‌نشدني را براي هواداران پرسپوليس رقم بزنيم.

اين بازيكن در مورد صحبت‌هاي برانكو كه گفته بود بر روي علي عليپور در دقايق پاياني بازي خطا شد اما داور اين پنالتي را سوت نزد، تاكيد كرد: صددرصد حق با برانكو است زيرا مدافع نفت تهران، بر روي من در آن صحنه مرتكب خطا شد ولي داور به راحتي از اين صحنه گذشت. بعد از بازي نيز نشان دادند كه حق با من بود و كارشناسان داوري گفتند پنالتي اتفاق افتاده است.

عليپور در مورد اينكه پس از آن صحنه، مدافع نفت چه حرف‌هايي به او زد، گفت: مدافع تيم نفت مي‌گفت چرا مدام خودت را روي زمين مي‌اندازي در حالي كه خودش به جاي توپ، فقط پاي مرا هدف قرار داده بود. او خطا كرد ولي داور اين صحنه را نديد و پنالتي ما سوخت.

مهاجم سرخپوشان درباره اينكه از نيمكت‌نشيني گلايه ندارد، گفت: مشكلي با اين وضعيت ندارم و به سليقه برانكو احترام مي‌گذارم. اين نظر كادرفني است كه هر بازيكني چقدر در زمين باشد و به چه ميزان بازي كند. ما هم به كادرفني و برانكو اعتماد و اعتقاد كامل داريم و گلايه‌اي به نيمكت‌نشيني ندارم.

وي در خصوص احتمال قهرماني پرسپوليس چند هفته قبل از اتمام ليگ به تسنيم گفت: اهالي فوتبال، روند امتيازگيري و مدل فني تيم ما را دنبال مي‌كنند و مشخص است توان تاكتيكي‌مان چقدر بالاست. ترجيح مي‌دهم به جاي پيش‌بيني اين موضوع، هواداران پرسپوليس هفته به هفته رقابت‌ها را دنبال كنند و پيروزي‌هاي‌مان را ببينند. با اين شيوه، بازي‌ها براي بازيكنان جذاب‌تر مي‌شود.

عليپور اظهار داشت: در مورد قهرماني نبايد در رسانه‌ها صحبت كرد. پرسپوليس با اين بازيكناني كه دارد، حرف خود را در زمين بازي مي‌زند و اميدوارم در ادامه ليگ و در داخل زمين، بهترين امتيازات را بگيريم و بيش از اينها باعث شادي هواداران شويم. ما بايد در زمين بازي از قهرماني حرف بزنيم

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد